فورفایل

افزایش سرعت لود سایت وردپرس با افزونه Autoptimize

افزایش سرعت لود سایت وردپرس با افزونه Autoptimize

افزایش سرعت لود سایت وردپرس با افزونه Autoptimize

بسیاری از کاربران تازه‌کار وردپرس که از قالب‌های آماده دارای تصاویر گرافیکی سنگین و یا کدنویسی غیر استاندارد و استفاده بیش از حد از جاوا و جی کوئری، از اینکه سایتشان به کندی لود و یا بارگذاری می‌شود، ناراحت هستند. این امر باعث کاهش بازدید و افزایش فشار بر روی سرور سایت می‌شود. جهت افزایش سرعت لود سایت وردپرس، می‌توانید فایل‌های css, html, js قالب را فشرده کنید. یکی از بهترین و راحت‌ترین کارها جهت فشرده‌سازی این فایل‌ها استفاده از افزونه‌های وردپرس می‌باشد؛ پس اگر شما نیز قصد دارید سرعت بارگذاری یا لود وردپرس‌تان را افزایش دهید تا انتهای مطلب آموزش افزایش سرعت لود سایت وردپرس با افزونه Autoptimize همراه ما باشید.

سرعت لود سایت وردپرس با افزونه Autoptimize - افزایش سرعت لود سایت وردپرس با افزونه Autoptimize

افزایش سرعت لود سایت وردپرس با افزونه Autoptimize

افزونه Autoptimize یکی از بهترین افزونه‌های فشرده‌سازی css, html و js در وردپرس می‌باشد که دارای تنظیماتی ساده می‌باشد و تنها با تیک زدن چند گزینه می‌توانید فایل‌های قالبتان را فشرده کنید. اساس کار این افزونه به این صورت است که تمام فایل‌ها css و js را در یک فایل فشرده می‌کند؛ به عنوان مثال اگر در قالبتان ۱۰ فایل css فراخوانی شده باشد، تمام این ۱۰ فایل در یک فایل css فشرده می‌شوند و فاصله‌های اضافه نیز برداشته می‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های عالی این افزونه، امکان منتقل کردن فایل‌های Js به فوتر سایت است که باعث می‌شود فایل‌های جاوااسکریپت در آخرین مرحله لود شده و نمایش سایت با تأخیر همراه نباشد.

پیشنهاد بعدی  ساخت فرم تماس با ما در وردپرس با افزونه Contact Form 7

افزایش سرعت لود سایت وردپرس

در برخی موارد دیده شده بعد از فشرده‌سازی فایل‌های js توسط افزونه، برخی از امکانات سایت از کار می‌افتد؛ به عنوان مثال افزونه امتیازدهی ستاره‌ای وردپرس‌تان دیگر کار نمی‌کند، این امر به دلیل تداخل در دستورات جی کوئری می‌باشد. اگر با این مشکل روبرو شدید، تیک گزینه بهینه‌سازی javascript را بردارید. اگر در سایتتان از تصاویر کوچک زیادی استفاده می‌کنید، بهتر است گزینه تولید data:urls برای تصاویر را فعال کنید.

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question