فورفایل

بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

در این آموزش به معرفی برخی از بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی (Social Media) وردپرس خواهیم پرداخت.

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 1 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

۱) EA Share Count

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 2 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

EA Share Count سریع‌ترین و آسان‌ترین افزونه رسانه‌های اجتماعی در این لیست بوده که دارای تعداد محدودی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی از قبیل فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس، Stumbleupon، Pinterest و لینکدین می‌باشد. سه نوع سبک دکمه در آن وجود دارد که شما می‌توانید آن دکمه را در قبل یا بعد از محتوا و یا به‌طور دستی قرار دهید؛ همچنین قادر خواهید بود آن را برای انواع پست‌های سفارشی فعال نمایید. این افزونه سعی می‌کند شمارش اشتراکات اجتماعی را برای هر شبکه به دست آورد. همین‌طور می‌توانید فقط تعداد کل اشتراکات را در تمام شبکه‌ها نمایش دهید. EA Share Count در GitHub میزبانی می‌شود. اگر قبلاً افزونه‌ای را از GitHub نصب نکرده‌اید، می‌توانید دستورالعمل‌های راهنمای آن را در رابطه با نصب افزونه‌های وردپرس در GitHub مطالعه نمایید.

۲) Sassy Social Share

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 3 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

Sassy Social Share افزونه‌ای آسان برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی با تنوع گزینه‌هاست. از بسیاری از وب‌سایت‌های مختلف اجتماعی پشتیبانی می‌کند و به کمک آن، قادر خواهید بود دکمه‌ها را در محتوای پست‌ها و یا به‌صورت یک منوی اجتماعی چسبنده اضافه کنید. این افزونه از ویژگی شمارش اشتراکات اجتماعی نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال، مانند سایر افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی، می‌بایست از سرویس شخص ثالث برای بازیابی آمار استفاده کنید. سبک نمایش آیکون‌ها به سه صورت دکمه‌های گرد، مربع یا مستطیل می‌باشد. شما امکان تنظیم گزینه‌های موقعیت‌یابی را در تنظیمات افزونه به‌صورت استاندارد و یا شناور اجتماعی دارا خواهید بود. این افزونه از بسیاری از سرویس‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی از قبیل فیسبوک، توییتر، گوگل، لینکدین، واتس‌آپ، Tumblr، Pinterest و Reddit پشتیبانی می‌کند.

پیشنهاد بعدی  ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage

۳) AddtoAny

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 4 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

AddtoAny یک ابزار برای اشتراک‌گذاری اجتماعی است که به‌عنوان یک افزونه وردپرسی نیز موجود است. این افزونه پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی را همچون منوهای شناور و استاندارد ارائه می‌دهد. افزونه AddtoAny می‌تواند شمارش اشتراکات اجتماعی را بدون ایجاد حساب کاربری نشان داده و آن را با Google Analytics ادغام نماید. این افزونه در مقایسه با سایر ابزارهای مشابه که دکمه‌های اشتراک‌گذاری جهانی را در اختیار دارند، دارای رده پایین‌تری است.

۴) WordPress to Buffer

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 5 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

این افزونه یک ابزار محبوب رسانه اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد پست‌های خود را در لینکدین، توییتر، فیسبوک و نظایر آن برنامه‌ریزی نمایید. وردپرس به این افزونه اجازه می‌دهد تا کاربران به‌طور خودکار پست‌های جدیدی را که در پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته‌اند، اضافه نمایند.

۵) Simple Social Icons

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 6 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

همان‌طور که از نام آن پیداست آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی را در ابزارک کناری به نمایش می‌گذارد. شما امکان خواهید داشت تا رنگ‌ها را انتخاب کرده و سپس URLهایی را برای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی که تمایل دارید نمایش داده شوند وارد نمایید.

۶) Social Icons Widget by WPZoom

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 7 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

Social Icons Widget به شما اجازه می‌دهد تا به‌ راحتی آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی را به نوار کناری وردپرس اضافه نمایید. این افزونه سه سبک گوشه‌های گرد، دایره و مربع را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از رنگ‌های سفارشی نیز برای آیکون‌ها استفاده کنید.

پیشنهاد بعدی  استفاده از ترجمه گوگل در وردپرس با Google Language Translator

۷) WordPress Social Login

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 8 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

با این افزونه امکان استفاده کاربران از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی برای ثبت‌نام در سایت میسر می‌گردد. این امکانی فوق‌العاده برای استفاده و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از شبکه‌های اجتماعی است. همچنین این افزونه به شما اجازه می‌دهد لیست کاربران را از جیمیل، فیسبوک، Windows Live و لینکدین وارد نمایید.

۸) Revive Old Post

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 9 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

برای ایجاد دسترسی و نگه داشتن کاربران در رسانه‌های اجتماعی، باید به طور مرتب در همه حساب‌های کاربری پست ارسال کنید. مطمئناً این کار بسیار زمان‌بر خواهد بود.

افزونه Revive Old Post به شما اجازه می‌دهد به طور خودکار پست‌های قدیمی را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. این امکان، شما را قادر می‌سازد تا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را فعال نمایید.

۹) Instagram Feed

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 10 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

افزونه Instagram Feed به شما امکان نمایش آخرین تصاویر اینستاگرام خود را در وردپرس می‌دهد. برای انجام این کار می‌بایست یک token دسترسی اینستاگرام ایجاد نمایید. پس از آن می‌توانید با استفاده از shortcode (کد کوتاه) برای نمایش feed در هر نقطه از سایت اعم از پست‌ها، برگه‌ها و یا ابزارک نوار کناری استفاده کنید.

پیشنهاد بعدی  آموزش بهینه‌سازی پایگاه داده وردپرس + افزونه

۱۰) Better Click to Tweet

افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی 11 - بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

این افزونه به شما اجازه می‌دهد کلیک‌هایی را به باکس‌های نقل قول توییت در پست‌های وردپرس اضافه نمایید. به عبارت دیگر به شما امکان می‌دهد تا به آسانی محتوای توییت را برای مخاطبین خود ایجاد کنید که این کار با استفاده از یک کد ساده، متن انتخاب شده را highlight کرده و آن را ایجاد می‌نماید.

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question