فورفایل

تبدیل فرمت عکس‌ها به صورت آنلاین

تبدیل فرمت عکس‌ها به صورت آنلاین

تبدیل فرمت عکس‌ها به صورت آنلاین

اکثر کاربران که می‌خواهند فرمت عکس‌ها را تبدیل کنند، فکر می‌کنند باید نرم‌افزار خاصی داشته باشند و بدون نرم‌افزار نمی‌شود عکسی را به فرمت دیگر تبدیل کرد. این تبدیل فرمت‌ها می‌تواند چندین دلیل داشته باشد؛ به طور مثال شما عکسی با فرمت PNG دارید و می‌خواهید آن را در گوشی موبایل خود نگاه کنید، ولی گوشی موبایل شما فقط فرمت‌های JPG را نمایش می‌دهد و شما باید آن عکس را به JPG تبدیل کنید.

ما در این مقاله قصد داریم روش جدیدی را به شما معرفی کنیم که بدون هیچ نرم‌افزاری می‌توانید عکس‌های خود را به انواع فرمت‌ها تبدیل کنید. این روش احتیاج به نصب هیچ نرم‌افزاری ندارد و فقط شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. ابتدا به این آدرس بروید: http://www.converthub.com

سپس یک صفحه با چندین گزینه برای شما نمایان می‌شود. برای وارد کردن عکس روی دکمه Browse کلیک کنید و به محل قرار گرفتن عکس خود که بر روی هارد هست، بروید و آن را انتخاب کنید. همچنین اگر عکس مورد نظر شما در اینترنت هست، می‌توانید آدرس آن را در قسمت URL of the Image وارد کنید. حال برای تبدیل عکس خود به قسمت Convert to بروید.

در قسمت Convert to چندین فرمت وجود دارد که می‌توانید یک یا چند تا از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر JPG را انتخاب کنید، در جلوی آن قسمتی به نام JPEG Quality وجود دارد که می‌توانید کیفیت آن را تنظیم کنید. اگر روی ۱۰۰ قرار دهید، عکس با بالاترین کیفیت تبدیل می‌شود و اگر ۱ را قرار دهید عکس با کمترین کیفیت تبدیل می‌شود. همچنین می‌توانید عکس‌های خود را به فرمت آیکون ico تبدیل کنید. در جلوی فرمت ico قسمتی به نام ico Size وجود دارد که می‌توانید از آنجا سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید که این سایزها ۱۶ در ۱۶، ۳۲ در ۳۲، ۶۴ در ۶۴ ، ۱۲۸ در ۱۲۸ و ۲۵۶ در ۲۵۶ موجود هستند که می‌توانید فقط یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پیشنهاد بعدی  بررسی لینک‌های خراب در وردپرس با افزونه Broken Link Checker

به طور مثال اگر می‌خواهید برای ویندوز آیکون تهیه کنید، باید قسمت ico Size را روی ۳۲ در ۳۲ قرار دهید. بعد از انتخاب فرمت و تنظیم آن‌ها باید کادر سفید را پر کنید، این کادر Security Code نام دارد که باید متن داخل تصویر را در کادر روبروی آن وارد کنید، به طور مثال ۹cp، توجه داشته باشید که باید به بزرگی و کوچکی کلمه‌ها دقت کنید. حال برای شروع تبدیل روی دکمه Convert کلیک کنید تا سیستم شروع به تبدیل عکس شما به فرمت دلخواه شما کند. بعد از تبدیل، صفحه یک‌بار رفرش می‌شود و گزینه‌ای به نام Done ظاهر می‌شود و باید روی آن کلیک کنید.

فرمت عکس ها به صورت آنلاین 1 - تبدیل فرمت عکس‌ها به صورت آنلاین
سپس بعد از کلیک کردن، یک عکس برای شما ظاهر می‌شود که برای دانلود و نمایش باید روی این گزینه کلیک کنید.

فرمت عکس‌ها به صورت آنلاین - تبدیل فرمت عکس‌ها به صورت آنلاین

سپس عکس شما در صفحه‌ای جدید به نمایش درمی‌آید که می‌توان روی آن کلیک راست کرده و آن را save کنید و اگر باز می‌خواهید عکس‌های دیگری را تبدیل کنید، روی گزینه Happy with Convert Hub کلیک کنید تا صفحه دوباره برای شما آماده شود. این ابزار تبدیل فرمت‌های تصویری چندین نقطه ضعف و مثبت دارد که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم:

نکات مثبت این ابزار:

  • تبدیل سریع عکس‌ها
  • سادگی کار با آن
  • داشتن اکثر فرمت‌های تصویری
  • احتیاج نداشتن به نصب هیچ نرم‌افزاری
پیشنهاد بعدی  بهبود رتبه سایت در جستجوهای محلی

نکات منفی این ابزار:

  • کم بودن تنظیمات
  • عدم امکان تبدیل چندین عکس
  • مورد استفاده فقط در مواردی که آنلاین هستید.
  • نداشتن فرمت‌های متفرقه تصویری

این بود مقاله تبدیل فرمت عکس‌ها به صورت آنلاین که خواندید. اگر شما هم سایت‌ها و ابزارهای دیگری را برای تبدیل فرمت عکس‌ها می‌شناسید، آن‌ها را به ما معرفی کنید؛ همچنین نظرات خود را در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question