فورفایل

ترفند کپی کردن از سایت های قفل شده

ترفند کپی کردن از سایت های قفل شده

ترفند کپی کردن از سایت های قفل شده

حتماً تا حالا با سایت یا وبلاگ‌هایی روبرو شدید که نمی‌شه متن رو کپی کرد یا راست کلیک رو قفل کردند. امروز یه راه حل بسیار ساده می‌خوام آموزش بدم که به راحتی همه این مشکلات رو برطرف می‌کنه! برای این کار، اول یه توضیح کوچولو بدم که در واقع این قبیل سایت‌ها از یه سری کدهای جاوا اسکریپت برای محدود کردن استفاده می‌کنند؛ پس اگه ما جلو اجرا شدن این کدها رو بگیریم مشکل حل می‌شه.

ترفند کپی کردن از سایت های قفل شده

پس کاری که باید بکنیم اینه که جاوا اسکریپت رو در مرورگرمون غیر فعال کنیم! برای این کار، مرورگر رو باز کنید و به منو setting رفته و گزینه آخر یعنی show advanced setting رو انتخاب کنید و سپس از پنجره باز شده به سربرگ content setting بروید، در اینجا در قسمت java script گزینه do not allow any site to run java script رو تیک بزنید و حالا با همان مرورگر به هر سایتی که می‌خواهید بروید و متن مورد نظر رو کپی کنید و راست کلیک کنید.

توجه داشته باشید که با غیر فعال کردن جاوا اسکریپت، ممکنه باز کردن و یا چیدمان و نحوه نمایش برخی سایت‌ها به هم بریزه و نتونید از همه امکانات استفاده کنید؛ پس حتماً بعد از استفاده از این ترفند و کپی کردن متن، تیک گزینه‌ای که برداشتید رو بزنید تا تنظیمات به حالت قبل برگردد.

پیشنهاد بعدی  مدیریت لینک های ۴۰۴ در وردپرس با Redirection

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question