فورفایل

نمایش مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails

نمایش مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails

نمایش مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails

امروز افزونه‌ای در مورد نمایش مطالب مرتبط در وردپرس را به شما معرفی می‌کنم. در سایت‌های وردپرسی همیشه در آخر صفحه‌ها نوشته‌های اخیر یا نوشته‌های مرتبط را مشاهده می‌کنید؛ این کار باعث می‌شود سریع به تمام مطالب سایت دسترسی داشته باشید و کاربران سایت شما به راحتی تمام مطالب شما را در یک نگاه برآورد کنند. به همین دلیل، امروز افزونه کاربردی Related Posts Thumbnails را به شما معرفی می‌کنم تا به راحتی بتوانید با نصب این افزونه، نوشته‌های خود را به کاربران به نمایش بگذارید.

نحوه کار با افزونه Related Posts Thumbnails

ابتدا افزونه را نصب و فعال‌سازی کنید؛ پس از فعال‌سازی افزونه، گزینه Related Posts به منو پیشخوان وردپرس بعد از منوی تنظیمات اضافه شده است. سپس به صفحه تنظیمات افزونه بروید، اکنون تک تک تب‌ها و گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم. با این افزونه می‌توانید نوشته‌های با یک دسته‌بندی خاص را در صفحه مورد نظر به کاربران نمایش دهید.

مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails - نمایش مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails

در تب General Display Options تنظیمات عمومی نمایش مطالب مرتبط را مشاهده می‌کنید. در این بخش، تیک Automatically append to the post content را فعال کنید. این کار باعث می‌شود تمام پست‌هایی که اضافه می‌کنید به صورت اتوماتیک در بخش مطالب برگزیده نشان می‌دهد. نوع نوشته و صفحه را مشخص کنید و در بخش Categories on which related thumbnails will appear نوع دسته‌بندی مورد نظر خود را برای نمایش مطالب تعیین کنید که تمام دسته‌بندی‌ها یا تنها یک دسته‌بندی خاص را نشان دهد.

پیشنهاد بعدی  تصاویر شاخص رندوم با افزونه WP Random Post Thumbnails

در بخش بعدی می‌توانید یک زمان‌بندی خاص برای نمایش نوشته‌ها مشخص کنید؛ به عنوان مثال از چه تاریخی به بعد نوشته‌ها را نمایش دهد. در Top text محتوای مورد نظر خود را که می‌خواهید در بالای نوشته‌ها (عنوان مطالب) نمایش دهد بنویسید؛ همچنین نوع هدینگ را هم می‌توانید تغییر دهید. به علاوه در این تب، تعداد نمایش نوشته‌ها و در مواقعی که مطالب فاقد تصویر شاخص هستند، یک تصویر دلخواه به صورت پیش‌فرض برای نوشته‌ها مشخص کنید.

مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails 1 - نمایش مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails

در تب Thumbnails source تنظیمات نحوه نمایش و اندازه تصاویر بند انگشتی را می‌توانید مشخص کنید؛ همچنین می‌توانید در تب Style options تصاویر و مطالب را استایل دهی کنید.

مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails 2 - نمایش مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails

در انتها تنظیمات را ذخیره و به سایت خود مراجعه کنید تا نتایج تغییرات را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails 3 - نمایش مطالب مرتبط در وردپرس با Related Posts Thumbnails

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question