فورفایل

آموزش باز شدن تمامی لینک‌ها در صفحه جدید

آموزش باز شدن تمامی لینک‌ها در صفحه جدید

آموزش باز شدن تمامی لینک‌ها در صفحه جدید

روش اول: در وردپرس به صورت پیش‌فرض لینک‌هایی که ایجاد می‌شوند در همان صفحه باز می‌شوند؛ یعنی وقتی کاربر روی لینک کلیک کرد، در همان تبی که قرار گرفته وارد لینک مقصد می‌شود. شما می‌توانید هنگام ایجاد لینک درون مطالب یا برگه‌هایتان، تیک گزینه باز کردن پیوند در زبانه تازه را بزنید تا آن لینک در یک تب جدید اجرا شود، اما اگر زدن این تیک برای همه‌ی لینک‌هایی که ایجاد می‌کنید سخت است، ما یک راه حل برایتان داریم.

روش دوم: کد زیر را در سربرگ پوسته (header.php) قبل از تگ <head> قرار دهید:

<base target="_blank">

باز شدن تمامی لینک‌ها در صفحه جدید با Open external links in a new window

افزونه Open external links in a new window از جاوا اسکریپت برای انجام عملیات باز شدن تمامی لینک‌ها در صفحه جدید استفاده می‌کند؛ بنابراین در صورتی که کاربر در مرورگر خودش جاوا اسکریپت را غیرفعال کرده باشد، این افزونه نمی‌تواند کارش را به درستی انجام دهد؛ البته نگران نباشید هیچ مشکل یا اروری به وجود نخواهد آمد. فقط لینک‌هایی که قرار بود توسط این افزونه در صفحه یا تب جدید باز شوند، دیگر در تب جدید باز نمی‌شوند، مگر اینکه به صورت دستی این گزینه را برایشان فعال کنید. این افزونه تمامی لینک‌هایی که دارای //:http یا //:https در ابتدای آن‌ها باشد را به عنوان پیوند خارجی در نظر گرفته و آن‌ها را در پنجره یا تب جدید باز می‌کند.

پیشنهاد بعدی  چت آنلاین با کاربران وردپرس با افزونه Tidio Live Chat

خب فقط کافیست افزونه Open external links in a new window را نصب و فعال کنید. پس از نصب و فعال‌سازی این افزونه، تمامی لینک‌های خارجی (لینک‌هایی که با //:http شروع می‌شوند) از این به بعد در تب یا صفحه جدید باز می‌شوند.

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question