فورفایل

آموزش غیر فعال کردن به‌روزرسانی خودکار وردپرس

آموزش غیر فعال کردن به‌روزرسانی خودکار وردپرس

آموزش غیر فعال کردن به‌روزرسانی خودکار وردپرس

در مقاله امروز فورفایل، قصد دارم به موضوعی بپردازم که لازم است تمامی وب‌سایت‌های وردپرسی از آن استفاده کنند. شاید بپرسید دلیل اینکه آپدیت و به‌روزرسانی خودکار وردپرس را غیر فعال کنیم چیست؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت از آنجایی که همه ما در وب‌سایت‌های خود از انواع افزونه و قالب‌های وردپرسی استفاده می‌کنیم که هر یک از آن‌ها نیز برای کاری مشخص تهیه شده‌اند، ممکن است با نسخه به‌روز وردپرس سازگار نباشند و یا اینکه با به‌روزرسانی وردپرس بین افزونه‌ها و یا پوسته وردپرس اختلالی ایجاد شده و مشکلات ریز و درشتی رخ دهد؛ بنابراین می‌توانید به‌روزرسانی خودکار وردپرس را غیر فعال کنید تا از این‌گونه موارد جلوگیری کنید.

آموزش غیر فعال کردن آپدیت خودکار وردپرس

برای غیر فعال کردن به‌روزرسانی وردپرس ابتدا کد زیر را در مکان مناسبی از فایل wp-config.php که به عنوان فایل کانفیگ وردپرس آن را می‌شناسیم، قرار دهید.

define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', false );

همان‌طور که در این قطعه کد مشاهده می‌کنید، به هسته وردپرس دستور داده شده است تا در صورت انتشار نسخه جدید وردپرس، به‌روزرسانی را انجام ندهد. حال از این پس هر زمان نسخه جدیدی از وردپرس منتشر شود، وردپرس شما به صورت خودکار به‌روزرسانی نخواهد شد؛ بنابراین می‌توانید بررسی کنید که در صورت به‌روزرسانی وردپرس، مشکلی پیش نیامد، به صورت دستی اقدام به به‌روزرسانی کنید.

پیشنهاد بعدی  افزایش سرعت وردپرس با افزونه WP Fastest Cache

کاربرانی که از افزونه ویژوال کامپوزر استفاده می‌کردند، به دلیل اختلالی که نسخه جدید وردپرس با این افزونه داشت، برای مدتی سایت آن‌ها با مشکل مواجه شد و چیدمان صفحات آن‌ها به هم ریخت که با برگشت به نسخه قبل توانستند مشکل را برطرف کنند، با به‌روزرسانی این افزونه، این مشکل رفع شده و مجدداً آن‌ها اقدام به به‌روزرسانی وردپرس کردند.

حذف پیام به‌روزرسانی وردپرس

اگر سایت شما دارای چند نقش کاربری مدیرکل باشد، ممکن است یکی از آن‌ها با دیدن پیغام به‌روزرسانی وردپرس، اقدام به به‌روزرسانی آن کند و به دلیل وجود مشکل همین موضوع برای شما تکرار شود؛ بنابراین در ادامه قصد دارم به معرفی قطعه کدی بپردازم که با استفاده از آن قادر خواهید بود پیغام به‌روزرسانی وردپرس را از پیشخوان حذف کنید و هرگاه که نسخه جدیدی منتشر شد، خود شما از طریق هاست، اقدام به به‌روزرسانی دستی وردپرس کنید.

غیر فعال کردن به‌روزرسانی خودکار وردپرس 2 - آموزش غیر فعال کردن به‌روزرسانی خودکار وردپرس

آموزش غیر فعال کردن آپدیت خودکار وردپرس

برای غیر فعال کردن نمایش پیغام آپدیت وردپرس، ابتدا به ویرایش قالب خود مراجعه کرده و سپس کدهای زیر را در مکان مناسبی از فایل فانکشن (functions.php) قالب خود قرار دهید.

add_action('admin_menu','wphidenag'); 
function wphidenag() { 
remove_action( 'admin_notices', 'update_nag', 3 ); 
}

همان‌طور که در این قطعه کد مشاهده می‌کنید، یک اکشن و هک وردپرس اضافه شده است که در آن به تابع هشدار و نوتیفیکیشن وردپرس دستور داده شده است پیغام مربوط به به‌روزرسانی وردپرس را از پیشخوان وردپرس حذف کند.

پیشنهاد بعدی  افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question