فورفایل

نمایش پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers

نمایش پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers

نمایش پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس

شاید شما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی ووکامرس تمایل داشته باشید تا پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس را برای بازدیدکنندگان خود به نمایش بگذارید؛ بنابراین در آموزش امروز قصد معرفی افزونه‌ای دارم که با آن به راحتی می‌توانید به نمایش پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس در سایت خود اقدام کنید. با این کار هم به مشتری کمک می‌کنید تا در انتخاب خود راحت‌تر باشد و هم درصد فروش خود را بالا می‌برید.

در آموزش ووکامرس امروز می‌خواهیم به یکی از افزونه‌های قدرتمند yith بپردازیم که برای ما چنین فعالیتی را انجام می‌دهد؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

افزونه YITH WooCommerce Best Sellers

با کمک افزونه YITH WooCommerce Best Sellers می‌توانید صفحه‌ای از پرفروش‌ترین‌ها یا به عبارتی بهترین فروشندگان را ایجاد کنید.

به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و فعال‌سازی کنید؛ پس از فعال‌سازی، گزینه‌ی Best Sellers در منوی yith plugins مشاهده می‌شود که مربوط به تنظیمات افزونه است.

پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers 2 - نمایش پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers

Settings

Show “Best Seller” badge: نمایش پرفروش‌ترین‌ها در صفحه‌ای جداگانه

پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers 3 - نمایش پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers

حال در بخش برگه‌ها، برگه‌ای با عنوان BestSeller ایجاد شده است که می‌توانید عنوان آن را تغییر دهید و ویرایش نمایید.

پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers 4 - نمایش پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers

همچنین این افزونه دارای ابزارک می‌باشد که می‌توانید با تنظیم کردن ابزارک آن در بخشی از سایت، پرفروش‌ترین محصولات را به نمایش بگذارید.

پیشنهاد بعدی  رفع مشکل /?wc-ajax=get_refreshed_fragments

پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers 5 - نمایش پرفروش‌ترین محصولات ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Best Sellers

با کمک این افزونه می‌توانید پرفروش‌ترین محصولات خود را در سایت نمایش دهید.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید بهترین و پرفروش‌ترین محصولات خود را کنار هم در یک صفحه جمع کنید، می‌توانید با کمک این افزونه این کار را انجام داده و مشتریان را به فروشگاه اینترنتی جذب کرده و درصد فروش محصولات خود را بالا ببرید.

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question