فورفایل

قوانین و مقررات

Site Rules - قوانین و مقررات
معرفی سایت
فورفایل، مرجع فروش، بازاریابی فایل‌های قابل دانلود شامل انواع تحقیق، مقاله، پژوهش، پروپوزال، پرسشنامه، گزارش کارآموزی، طرح‌های کارآفرینی، جزوات درسی، کتب، فرم‌ها و مستندات، نمونه سؤالات دانشگاهی، پاورپوینت و پروژه‌های دانشجویی.
اهداف سایت
فورفایل، سایتی است با هدف مدیریت و ارتقای دانش؛ بدین منظور، امکان انتقال مقالات علمی، پروژه‌های دانشجویی، متون فنی، تحقیق‌های دانشجویی، جزوات درسی، فایل‌های کمک آموزشی و هر فایل قابل دانلود را برای تمامی جویندگان دانش فراهم آورده است. همه ما در دوران دانشجویی، تحصیل و کار، زمان قابل توجهی را صرف تهیه و نگارش مطالب علمی اعم از گزارش‌ها، پروژه‌ها، مقالات، سمینارها، پروپوزال‌ها و … نموده‌ایم.
این فایل‌های ارزشمند پس از یک‌بار تهیه و ارائه، معمولاً در کامپیوترهای افراد، آرشیو شده و قابل استفاده برای دیگران نمی‌باشند. با اشتراک‌گذاری این اطلاعات ارزشمند جهت دسترسی دیگران، هم امکان درآمدزایی از آن مهیا شده و هم به مدیریت دانش تولیدشده و استفاده سایرین از این مطالب علمی، کمک خواهد شد. این فایل‌ها دارایی‌های ارزشمندی هستند که حاصل ساعت‌ها و روزها تلاش و پیگیری می‌باشند و نباید به سادگی از آن‌ها غافل شد؛ بنابراین ما می‌توانیم این فایل‌ها را به اشتراک گذاشته تا مورد استفاده دیگر پژوهشگران و دانشجویان قرار گیرند.
قوانین سایت
  • تمامی فعالیت‌های این سایت، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می­باشند.
  • تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می­باشند.
  • کالاها و خدمات این سایت، مشمول مالیات نمی­باشند.
  • محصولات این سایت مشمول هیچ یک از هزینه‌های تماس، حمل و نقل و بسته‌بندی نمی‌باشند.
  • تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است. © کپی‌برداری فقط با ذکر لینک منبع، مجاز است.
question