فورفایل

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

در سایت فروشگاهی، زمانی که مشتری خرید انجام می‌دهد و به سبد خرید اضافه و  هزینه را پرداخت می‌کند، سفارش خود را در بخش تصفیه حساب ثبت می‌کند؛ در نتیجه، این سفارش در بخش ووکامرس> سفارشات برای مدیر فروشگاه قابل رؤیت است.

به طور کلی هر سفارش یک شناسه منحصر به فرد دارد. به بخش سفارشات بروید، اکنون تمامی گزینه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. هر محصولی که از سایت شما خریداری شود، در این بخش نمایش داده می‌شود؛ در این قسمت یک آیکن وضعیت وجود دارد که وضعیت سفارش محصولات را در حالت‌های زیر نمایش می‌دهد:

  • در انتظار پرداخت

  • ناموفق

  • در حال انجام

  • تکمیل شده

  • در انتظار بررسی

  • لغو شده

  • مسترد شده

در هر سفارش، اطلاعات مفیدی مانند آدرس مشتری، ایمیل، پیام، تاریخ، شماره تلفن و وضعیت سفارش نمایش داده می‌شود. برای مشاهده یک صفحه سفارش، روی شناسه سفارش یا دکمه نمایش کلیک کنید؛ همچنین در بخش بالا، ردیف‌های سفارش، می‌توانید تمامی سفارش‌های در حال انجام یا تکمیل شده و لیست سفارشات نمایش داده شده بر اساس تاریخ، وضعیت و مشتری را فیلتر و مشاهده نمایید.

همچنین می‌توانید وضعیت سفارش را انتخاب و جزئیات حمل و نقل و صورت حساب مشتری را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن‌ها را با کلیک بر روی مداد، ویرایش کنید. در پایین صفحه سفارش مشتری در متاباکس مورد، محصولات خریداری شده همراه با قیمت، تعداد و مالیات مجموع نمایش داده می‌شود که می‌توانید محصول، روش حمل و نقل را انتخاب و به دستمزد اضافه کنید؛ همچنین می‌توانید کد کوپن یا تخفیف مورد نظرتان را با کلیک بر روی دکمه اعمال تخفیف وارد نمایید؛ در ضمن، امکان ایجاد زمینه دلخواه در متاباکس زمینه‌های دلخواه موجود است.

پیشنهاد بعدی  بسته محصولات مرتبط در ووکامرس با افزونه YITH WooCommerce Product Bundles

سفارشات مشتریان در ووکامرس 2 - مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

در متاباکس سفارش عملیات در سمت چپ صفحه، ایمیل جزئیات سفارش با دستورالعمل پرداخت به مشتری ارسال کنید و در آخرین بخش در این متاباکس یادداشت‌های سفارش، می‌توانید با مشتری ارتباط برقرار کرده و یک یادداشت برای مشتری ارسال کنید؛ لیست یادداشت خصوصی را با یادداشت به خریدار جایگزین کنید و روی دکمه افزودن کلیک کنید.

سفارشات مشتریان در ووکامرس 3 - مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question