چت آنلاین با کاربران وردپرس با افزونه Tidio Live Chat
در آموزش امروز قصد دارم شما را با یکی از افزونههای چت آنلاین آشنا کنم. چت آنلاین باعث جلب اعتماد کاربران میشود و کاربران میتوانند قبل از خرید محصولات شما، با شما در ارتباط باشند و محصول مناسب خود را خریداری کنند. افزونه Tidio Live Chat یک سرویس چت زنده است که به شما امکان میدهد به راحتی با مشتریانتان ارتباط برقرار کرده و با آنها گفتگو کنید. این یک سرویس چت آنلاین کاربردی میباشد که به راحتی میتوانید در بخش تنظیمات آن را به صورت دلخواه خود درآورید.
امکانات افزونه Tidio Live Chat
- نصب بسیار آسان
- پیگیری کردن اینکه چه کسی وبسایت را میبیند
- تماس با کاربر فعلی
- فرم پیامهای آفلاین برای بازدیدکنندگان؛ زمانی که آنلاین نیستید آدرس ایمیل خود را ارسال کنند.
- تغییر رنگ پنل چت آنلاین
- برنامه اختصاصی برای دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ
- پشتیبانی از ۱۴۰ زبان دنیا از جمله زبان فارسی
نحوه کار با افزونه Tidio Live Chat
در ابتدا افزونه را نصب و فعالسازی کنید؛ منوی Tidio Chat به پنل مدیریت وردپرس اضافه میشود. وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. در این قسمت باید یک اکانت Tidio داشته باشید، روی integrate with your site کلیک کنید.
سپس باکس live chat را انتخاب و روی continue کلیک کنید. (وارد سایت www.tidiochat.com خواهید شد).
در صفحه بعدی، اطلاعات اکانت خود را که شامل نام، آدرس سایت، کشور و نوع فعالیت شما میشود را وارد کنید.
در بخش بعدی رنگ باکس چت، تصویر پروفایل و زبان مورد نظرتان را انتخاب و روی continue کلیک کنید. در مرحله بعد نام دلخواه و نام سایت و کشورتان را بنویسید و روی continue کلیک کنید.
حال به پنجره conversation یا گفتگو وارد شدید؛ یک اکانت ایجاد کنید. روی دکمه create an account کلیک کنید و ایمیل، پسورد را نوشته و روی sign up کلیک کنید.
پس از اتمام مراحل میتوانید با کاربران خود گفتگو کنید. هنگامی که سایت اجرا میشود، یک باکس چت آنلاین در پایین/ سمت راست سایت نمایش داده میشود.
برای تغییرات باکس افزونه، در صفحه اصلی افزونه در سمت چپ روی گزینه channels کلیک کنید؛ در این بخش میتوانید رنگ پسزمینه، نام، وضعیت، پیام آفلاین، موقعیت ابزارک، وضعیت نمایش و مخفی کردن پنل چت زمان آفلاین بودن را تنظیم و ذخیره کنید.
موفق و سربلند باشید.
دیدگاهها (0)