فورفایل

ارسال تیکت پشتیبانی

ارسال تیکت جدید

پیگیری تیکت

حتماً پیش از ارسال تیکت، سؤالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی، موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود.

از ثبت تیکت‌های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریع‌ترین زمان، کلیه مشکلات و سؤالات خود را صرفاً در یک تیکت ارسال نمایید.

  • محصول را خریداری کردم، اما موفق به دانلود نشدم!

    وارد پنل کاربری خود شده و از قسمت دانلودها فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید. در این صفحه، فهرستی از محصولات خریداری‌شده خود را مشاهده می‌کنید. برای دانلود فایل مورد نظر خود، از نرم‌افزار دانلود منیجر استفاده کنید.

  • محصول را خریداری کردم، وجه از حسابم کسر شده، اما لینک دانلود را دریافت نکردم!

    تراکنش شما ناموفق بوده؛ معمولاً وجه پرداختی خریدهای ناموفق بین 1 تا 72 ساعت به حساب شما برگشت داده می‌شود؛ بنابراین مجدداً اقدام به خرید نمایید.

  • در صفحه تسویه حساب، بدون ایجاد حساب کاربری، محصول را خریداری کردم، اما موفق به دانلود نشدم!

    با ارسال شماره سفارش خود به آیدی تلگرام سایت به نشانی forfilesupport@، فایل خود را دریافت کنید.

  • آیا امکان پرداخت مبلغ فایل از طریق کیف پول هست؟

    بله؛ شما می‌توانید از طریق پنل کاربری خود از منوی کیف پول من، گزینه افزایش مبلغ کیف پول، اقدام به شارژ کیف پول خود کنید و مبلغ فایل مورد نظر خود را از طریق کیف پول بپردازید.

loader
حداکثر اندازه: 20 مگابایت
فرمت‌های مجاز: zip, png, jpg, jpeg

دیدگاه‌ها

  • دیدگاه‌های فینگلیش تأیید نخواهند شد.
  • دیدگاه‌های نامرتبط به مطلب تأیید نخواهند شد.
  • از درج دیدگاه‌های تکراری پرهیز نمایید.

*
*

question