فورفایل

معرفی برترین آمارگیرهای حرفه‌ای دنیا

معرفی برترین آمارگیرهای حرفه‌ای دنیا

معرفی برترین آمارگیرهای حرفه‌ای دنیا

برترین آمارگیرهای حرفه‌ای دنیا - معرفی برترین آمارگیرهای حرفه‌ای دنیا

در این پست قصد دارم تا به معرفی برترین آمارگیرهای حرفه‌ای دنیا بپردازم. همان‌طور که می‌دونین آمار درست و دقیق برای خیلی از وب‌مسترها از اهمیت بالا و قابل توجهی برخوردار است؛ چراکه در برخی از موارد می‌تونه به ادامه حیات سایت کمک کنه تا بر اساس نوع بازدید سایت و مطالب و نوع سلیقه کاربرانش، محتوای سایت خودش رو ارائه بده. ما در اینجا چند نمونه از برترین آمارگیرهای رایگان دنیا رو به شما معرفی می‌کنیم که در بین وب‌مسترها از بالاترین اعتبار از لحاظ دقت و امکانات به شمار می‌روند.

HiStats

Histats 300x56 - معرفی برترین آمارگیرهای حرفه‌ای دنیا

همچنان بعد از چند سال، شعار ۱۰۰ درصد رایگان اون هنوز هم پابرجاست. این آمارگیر حرفه‌ای دارای امکانات بسیار کامل برای یک سایت هست. دقت این آمارگیر واقعاً بالا بوده و حتی بسیاری از سایت‌های معروف هم از این آمارگیر استفاده می‌کنند. histats پشتیبانی بسیار خوبی از زبان فارسی دارد و با کمال میل آماده سرویس‌دهی ۱۰۰ درصد رایگان به کاربران ایرانی هست. با این آمارگیر خواهید توانست به صورت زنده و ۲۴ ساعته از نظر بازدید، سایت خودتون رو مدیریت کنید.

Piwik Web Analytics

Piwik 300x150 - معرفی برترین آمارگیرهای حرفه‌ای دنیا

نام این آمارگیر فوق حرفه‌ای و همین‌طور رایگان شاید برای خیلی از وب‌مسترها آشنا باشد. Piwik یک آمارگیر سطح بالا ولی رایگان هست که امکانات خیلی کاملی از بازدیدهای سایتتون به شما نمایش می‌ده. دقت این آمارگیر نسبت به رایگان بودنش خیلی خوبه و از پس آمارگیری سایت‌های پربازدید به خوبی برمیاد. Piwik بسیار سبک بوده و اصلاً فشار زیادی به سرور وارد نمی‌کند. این آمارگیر در حال حاضر از زبان شیرین پارسی هم پشتیبانی می‌کند.

پیشنهاد بعدی  افزودن کد سفارشی به وردپرس بدون خرابی سایت

W3Counter

W3Counter - معرفی برترین آمارگیرهای حرفه‌ای دنیا

این سایت هم در نسخه رایگان خود بیش از ۵۰۰۰ بازدید در روز را تجزیه و تحلیل کرده و آمار زنده و اطلاعات کاملی از بازدید کنندگان را نمایش می دهد و آمار دقیقی با استفاده از داشبورد کاربری و رابط کاربری عالی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به راحتی می‌توان بر روی سرور و هاست نصب و استفاده کرد که زبان فارسی را هم پشتیبانی می‌کند.

Google Analytics

Google Analytics 300x137 - معرفی برترین آمارگیرهای حرفه‌ای دنیا

این سایت که دیگر نیاز به معرفی خاصی ندارد و از محبوبیت و استفاده سراسری در کل جهان برخوردار است. گوگل آنالیتیک با سرویس فوق‌العاده و کاربردی خود، آمار کلی و جزئی بسیار خوبی را از عملکرد سایت و همچنین بازید کاربران و وضعیت کلی سایت در اختیار مدیر وبلاگ یا سایت قرار می‌دهد. این مطلب رو هم اضافه کنم در خود ایران هم سایت‌هایی با همین مضامین وجود دارند که می‌تونیم استفاده کنیم، ولی به مراتب از دقت پایین‌تری نسبت به این آمارگیرها برخوردارند و البته عدم گرایش سایت‌های بزرگ به این آمارگیرها، پایین آوردن بسیار زیاد سرعت لود سایت‌هاست.

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question