فورفایل

ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage

ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage

ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage

برای موفقیت هر چه بیشتر، باید نسبت به دیده شدن بهتر و بیشتر سایت خود، توجه ویژه‌ای کنید. برای معرفی سایت شما راه‌های متفاوتی وجود دارد؛ عده‌ زیادی از مدیران سایت‌ها به معرفی خود از طریق تبلیغات روی می‌آورند، اما این راه، اشکالات متنوعی از جمله هزینه زیاد، نداشتن بازار هدف مشخص و … دارد، اما به راستی بهترین راه معرفی یک وب‌سایت چیست؟

در حال حاضر تقریباً تمام ایرانیان برای جستجو از گوگل استفاده می‌کنند؛ پس بهترین راه معرفی سایت از طریق گوگل است. با بهینه‌سازی سایت در گوگل، شما بدون پرداخت هزینه‏‌های گزاف تبلیغات، به کسانی که واقعاً به سایت شما نیاز دارند، معرفی می‌شوید. یکی از این راه‌ها استفاده از ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس است.

ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس

بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو یا SEO نقشی مهم در موفقیت سایت شما دارد. عوامل متعددی در سئو وجود دارد، اما یک قانون کلی این است که سایت خود را نه برای گوگل، بلکه سعی کنید مطابق نیاز و راحتی کاربر خود طراحی کرده و شکل دهید. اگر شما این کار را انجام دهید، خود به خود گوگل نیز متوجه این امر ‏می‏‌شود و به شما امتیاز بالایی می‌دهد.

پیشنهاد بعدی  مدیریت تبلیغات در وردپرس با افزونه Ad Inserter

یکی از عواملی که باعث آزار کاربران و به دنبال آن نارضایتی گوگل از سایت شما می‌شود، برخوردن به لینک‌‏های شکسته و منقضی در سایت است که سبب بروز خطای ۴۰۴ در وردپرس یا هر سایت دیگری می‌شود. عوامل متعددی مانند حذف مطلب از سایت، تغییر آدرس مطلب و … سبب به وجود آمدن خطای ۴۰۴ می‌شوند، اما به هر حال ممکن است این مشکل در سایت ما به وجود بیاید. خب راه چاره چیست؟

چندین راه حل مفید برای حل این مشکل وجود دارد:

همان‌طور که گفته شد، هر سایتی ممکن است به خطای ۴۰۴ برخورد کند. گوگل اهمیت زیادی به صفحه اختصاصی ۴۰۴ در طراحی قالب سایت می‌دهد. اگر قالب سایت شما طراحی اختصاصی برای صفحه ۴۰۴ داشته باشد، گوگل آن را یک امتیاز مثبت برای شما در نظر می‌گیرد.

راه حل دیگر که به کلی موجب حذف خطای ۴۰۴ می‌شود، ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس است. با این کار در صورت نبود لینک، کاربر به صفحه دلخواه شما به طور مثال صفحه ایندکس سایت فرستاده می‌‏شود.

برای ریدایرکت کاربر از صفحه ۴۰۴ به صفحه دلخواه شما، استفاده از این افزونه ساده‌‏ترین راه موجود است. افزونه All 404 Redirect to Homepage به شما این امکان را می‌دهد که کلیه خطاهای ۴۰۴ را به صفحه دلخواه خود هدایت کنید.

پیشنهاد بعدی  حذف تصاویر شاخص سایت

این افزونه که در دو نسخه حرفه‌ای و رایگان در مخزن وردپرس ارائه می‌شود، توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵ در بین بیش از ۱۰۰۰۰۰ نصب فعال کسب کند. شما می‌توانید این افزونه را از انتهای همین مقاله به صورت رایگان دریافت کنید. نصب این افزونه به سادگی همانند سایر افزونه‏‌ها در پیشخوان وردپرس از طریق مسیر افزونه‌ها <افزودن< بارگذاری افزونه و سپس نصب و فعال‌سازی امکان‌پذیر است.

صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage 2 - ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage

پس از نصب در قسمت تنظیمات، بخشی به نام All 404 Redirect to Homepage اضافه می‌شود.

صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage 3 - ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage

با رفتن به این بخش مطابق تصویر زیر، می‌توانید قابلیت ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس را فعال و آدرس صفحه جایگزین را تعیین کنید. پس از انجام تنظیمات دلخواه، روی گزینه Update Options کلیک کنید؛ به همین راحتی!

صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage 4 - ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage

جمع‌بندی

با توجه به اهمیت سئو جهت بهتر دیده شدن سایت شما لازم است توجه ویژه‌ای به قوانین گوگل کنید. یکی از موارد مهم و مورد توجه گوگل، نبود خطای ۴۰۴ در سایت است. برای حل این مشکل سریع‏‌ترین راهکار انتقال کاربر به صفحه دلخواه یا ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس است. ما در این مطلب سعی کردیم به شما از اهمیت این موضوع گفته و روش کار با افزونه All 404 Redirect to Homepage را آموزش دهیم.

موفق و سربلند باشید.

پیشنهاد بعدی  آموزش غیر فعال کردن به‌روزرسانی خودکار وردپرس

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question