فورفایل

کد افزودن favicon به سایت + افزونه

کد افزودن favicon به سایت + افزونه

کد افزودن favicon به سایت + افزونه

فاوآیکن (favicon)

فاوآیکن، آیکنی کوچک است که کنار عنوان سایت شما در مرورگر نمایش داده می‌شود و به نوعی می‌توان گفت کاربر با یک نگاه می‌تواند سایت شما را از میان انبوه تب‌های باز شده مرورگر سیستم خود پیدا کند. علاوه بر این، زیبایی خاصی هم به سایت شما هنگام بوکمارک شدن در مرورگرها می‌دهد؛ یعنی زمانی که کاربر، سایت شما را بوکمارک می‌کند، فاوآیکن نمایش داده می‌شود.

favicon - کد افزودن favicon به سایت + افزونه

کد افزودن favicon به سایت

برای اضافه کردن فاوآیکن به وردپرس باید به بخش نمایش > ویرایشگر مراجعه کنید. از سمت چپ فایل header.php قالب را باز کنید. اکنون کافیست کد زیر را داخل فایل header.php موجود در پوشه قالب سایت خود، قبل یا بعد از کد <title></title> اضافه کنید و سپس ذخیره کنید.

<link rel="shortcut icon" href="images/favicon.png"/>

آدرس تصویر خود را به جای favicon.png در کد بالا قرار دهید یا یک پوشه به نام images در پوشه قالب سایت ایجاد کرده و فایل فاوآیکن سایت خود را به اسم favicon.png داخل این پوشه قرار دهید.

  • برای زیبایی بیشتر از بیرون آمدن از سادگی، می‌توانید از تصاویر متحرک gif هم برای آیکون سایت خود استفاده کنید.
  • بهترین سایز برای تصاویر فاوآیکون ۲۴ در ۲۴ پیکسل می‌باشد.
  • بهترین فرمت برای فاوآیکن فرمت ico. می‌باشد.
پیشنهاد بعدی  بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی

سعی کنید تصویر کم‌حجمی برای آیکن سایتتان انتخاب کنید، آیکن سایت، جزو اولین المان‌هایی است که موقع لود وب‌سایت، بارگذاری می‌شود. اما روش ساده‌تر و راحت‌تر، استفاده از افزونه RealFaviconGenerator می‌باشد.

Favicon by RealFaviconGenerator - کد افزودن favicon به سایت + افزونه

به وسیله افزونه RealFaviconGenerator می‌توانید تصویری با فرمت PNG را آپلود کرده و فاوآیکن آن را دریافت کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت افزونه RealFaviconGenerator این است که به وسیله‌ی آن می‌توانید فاوآیکن خود را در اندازه‌ی دلخواهتان بسازید؛ همچنین فاوآیکن ساخته شده در پلتفرم‌ها و مرورگرها و سیستم‌عامل‌های مختلف قابل پشتیبانی می‌باشد.

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question