فورفایل

ویرایش دسته‌جمعی نوشته‌ها و محصولات در وردپرس

ویرایش دسته‌جمعی نوشته‌ها و محصولات در وردپرس

ویرایش دسته‌جمعی نوشته‌ها و محصولات در وردپرس

در این نوشته می‌خواهم به شما نحوه ویرایش دسته‌جمعی نوشته‌ها و محصولات در وردپرس را آموزش بدهم. شاید افرادی باشند که حتی بعد از مدت زیادی کار با وردپرس هنوز با چنین کارکردی آشنایی نداشته باشند؛ با ویرایش دسته‌جمعی نوشته‌ها شما می‌توانید تعداد پست‌های زیادی را در طی چند دقیقه ویرایش کنید؛ پس به جای اینکه ساعت‌ها وقت خود را صرف ویرایش تک تک پست‌ها کنید تا انتهای این آموزش با ما باشید.

برای انجام این کار به صفحه نوشته‌ها و یا محصولات در وردپرس بروید و تیک چند تا از نوشته‌ها و محصولات و یا تمام آن‌ها را بزنید. برای تیک زدن تمام نوشته‌ها و محصولات می‌توانید از مربع کنار فیلد عنوان که در بالای نوشته‌ها قرار دارد، استفاده کنید.

دسته‌جمعی نوشته‌ها و محصولات در وردپرس 1 - ویرایش دسته‌جمعی نوشته‌ها و محصولات در وردپرس

اکنون از منوی کشویی کارهای دسته‌جمعی وردپرس، گزینه ویرایش را انتخاب کرده و بر روی دکمه اجرا کلیک کنید.

حال می‌توانید دسته‌بندی‌ها، دسته‌بندی مطالب، برچسب‌ها، فعال‌سازی یا غیر فعال‌سازی دیدگاه‌ها، وضعیت انتشار پست و سنجاق کردن پست‌ها را به صورت دسته‌جمعی تغییر دهید؛ همچنین می توانید محصولات سایت خود را هم به همین صورت ویرایش کنید.

دسته‌جمعی نوشته‌ها و محصولات در وردپرس 2 - ویرایش دسته‌جمعی نوشته‌ها و محصولات در وردپرس

برای مثال یک دسته‌بندی وجود دارد که تعدادی پست ناخواسته در این دسته‌بندی قرار گرفته است و شما می‌خواهید چند تا از پست‌های این دسته‌بندی را به دسته‌بندی جدید منتقل کنید. این کار باعث صرفه‌جویی زیاد در وقت شما می‌شود.

پیشنهاد بعدی  آموزش فعال سازی مدیریت پیوندها در وردپرس

اما نکته مهم این است که در هنگام ایجاد تغییرات دسته‌جمعی در نوشته‌ها دقت داشته باشد؛ زیرا با انتخاب یک دسته‌بندی، دسته‌بندی فعلی تمامی پست‌ها حذف و دسته‌بندی جدید جایگزین دسته فعلی خواهد شد.

با این آموزش به راحتی و در عرض چند دقیقه می‌توانید ویرایش دسته‌جمعی نوشته‌ها و محصولات در وردپرس را انجام دهید.

موفق و سربلند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

question